LimburgActueel.be



Logo-appels van Fruitsnacks leveren 3.791 op voor Kom op Tegen Kanker

Door - 03 januari 2014 - 0000 - Actueel

Fruitsnacks, het Haspengouws fruitbedrijf van Karel Paesmans, schenkt 3.791 euro aan Kom op Tegen Kanker. Per verkochte Logo-appel is er afgelopen jaar 1,5 eurocent opzij gezet voor dit goede doel. Hilde Neven van KoTK kwam de cheque persoonlijk ophalen.

Logo-appels van Fruitsnacks leveren  3.791 op voor Kom op Tegen Kanker



Logofruit is een nieuwe trend in marketingland. Op maat van de klant wordt het gevraagde logo of boodschap met een eetbare pasta op appels, peren , tomaten, enz.. gedrukt. Logofruit kan perfect gebruikt worden voor reclamecampagnes, beurzen, opendeurdagen maar ook voor een geboorte, een verjaardag of een ander evenement.

Origineel

“Met Logofruit kunnen eindklanten hun leverancier leren kennen op een wel heel originele  en gezonde manier”, zegt Karel Paesmans, zaakvoerder van Fruitsnacks. “Het idee om een deel van de opbrengst aan Kom op Tegen Kanker te schenken is eigenlijk vrij spontaan ontstaan. Iedereen die in het verleden rechtstreeks of onrechtstreeks in aanraking is gekomen met kanker weet hoe vreselijk het is. Aangezien Fruitsnacks wil motiveren om gezonder te leven, was dit initiatief dan ook een logische keuze.”

Ook in 2014 zet Fruitsnacks dit initiatief verder – ze hopen minstens een verdubbeling van het bedrag te kunnen schenken aan Kom op Tegen Kanker. Een bestelling van logofruit is al mogelijk vanaf 100 stuks. Meer informatie: www.fruitsnacks.be en www.logofruit.be. 


Elke week Limburg in je mailbox?

E-mailadres:*
Voornaam:
Naam:
Postcode:
Gemeente:


Volg ons via facebook

LimburgActueel.be on Facebook

Fotogalerij: dit was het chrysantenfestival 2018
Schots Weekend trekt meer dan 10.000 bezoekers!
Oldtimer bussen toeren door Genk en Diepenbeek

© 2017 Actueel.be 85.17.66.150